AFRICAN SCHOOL

Архітектори: Віталій Собченко, Нікіта Феоктістов
Локація: Африка (тропічна савана)
Функціональне призначення: школа
Площа: 106 м2
Статус: конкурсний проект
Рік створення: 2015

Architectures: Vitaliy Sobchenko, Nikita Feoktistov
Location: Africa
Function: school
Size: 106 м2
Status: competition proposal
Year: 2015

22

Крок №1 
/ Step #1

Приміщення складається з металевого каркасу, на який монтуються всі елементи оздоблення, вікна та двері. Зовнішнє оброблення стін та даху - HPL композитні панелі, внутрішнє обрамлення інтер’єру – гіпсокартон та форнір. Монтаж будівлі виробляється на заводі.

The building consists of a metal frame on which All trim elements, windows and doors are mounted. The outer walls and the roof  are mounted with HPL composite panel, interior design with drywall and plywood. Installation of the building is carried out at the factory.

33

Крок №2 
/ Step #2

Змонтована будівля транспортується на локацію.

Assembled building is transported to installation place on the truck

44

Крок №3 
/ Step #3

На місці проводяться роботи з монтажу металевого каркасу для тераси з дерев’яним настилом, а також металевих колон, на які встановлюється виготовлена будівля. 

Works on installation of metal stucture for the terrace with wooden decking and metal pillars, on which ready building is mounted, are done at the insallation place.

55

Крок №4 
/ Step #4

На фінішній стадії монтажу встановлюються металеві конструкції для тенту, який виконує роль захисту від сонця та збирає дощову воду. Над тентом приладнуються сонячні панелі.

 

Steel structures and tents are installed at the final stage of installation. This tents protects from the sun and collects rainwater. Solar panels are installed above the awning.

66

Школа спроектована таким чином, що всі приміщення знаходяться в тіні під навісом, який виконаний з тентової тканини і є воронкою для збору дощової води. Вода накопичується в підземному резервуарі, з якого насосом перекачується до резервуару на даху через один рівень фільтрації. Під своїм тиском вода надходить у водопровідну систему. Ця ж вода може пройти два рівня фільтрації і бути придатною для пиття і виготовлення їжі.

Учбові класи вентилюються природним шляхом через вікна і отвори в покрівлі. Будівля є повністю енергопасивною. Сонячні батареї збирають сонячну енергію, яка накопичується в акумуляторі.

Цієї електроенергії достатньо для того, щоб забезпечити роботу насоса, освітлювальних приладів і малопотужних побутових електроприладів.

The school is designed in such a way that all the rooms are in the shadow under metal profiled roof and tent above the open area behind the school. Also metal roof collects rainwater, wich accumulates in the underground tank. Then it is pumped into the tank on the roof through one level of filtration. Under its own pressure the water goes into the water system. The same water can also go through second level of filtration and to be suitable for drinking and cooking.

Classrooms are ventilated naturally through windows and holes in the roof. The building is completely sustainable. Solar panels collect sun energy, which is stored in the battery. This power is sufficient to ensure the operation of the pump, lighting and low­power domestic devices.

This electricity is enough to ensure the operation of pumps, lighting equipment and low-power household appliances.

77
88
99

Процентне співвідношення витрачених коштів може відрізнятися в залежності від регіону, в якому знаходиться фабрика з виробництва шкіл. У прорахунку матеріали закладені високої якості, є можливість зменшення витрат на матеріали, але з можливим погіршенням якості, також здешевлення можливо за рахунок великих обсягів виробництва.

The cost for building a school depend on the region where the factory, which produces independent units, is situated. The calculated costs include high quality materials. But it is possible to reduce the costs by using materials wich are less expensive and therefore are of lower quality materials but with a possible deterioration. Also reduction in price due to high volume production.

1010
1111

Вариант №2  
/ Option #2

1212
1313
1414